Imprumutul FMI


IMPRUMUTUL ROMANIEI LA FONDUL MONETAR INTERNATIONAL

Acest imprumut al Romaniei de la FMI (Fondul Monetar International) , care "este necesar" pentru modernizarea tarii, pentru a iesii din criza, un imprumut ce insemna pentru Romania "o centura de siguranta", inseamna o mare datorie pe care Romania (cetatenii romani) trebuie sa o plateasca, sa o ramburseze (suma imprumutata plus dobanda).


Ati inteles? Are cineva ceva de intrebat?


Intrebare: De ce Romania se imprumuta la FMI?

Raspuns: Pai cum? Nu ti-am mai spus? pentru a iesii din criza, pentru a moderniza tara, pentru a avea o centura de siguranta.


Intrebari: Cati bani imprumutam?, ce facem cu ei?, unde ajung acesti bani?, cine este raspunzator de contabilizarea, de managementul acestor bani?

Raspunsuri: Ce atatea intrebari...? Mai intai sa luam imprumutul si apoi vom vedea noi...


Domn'le ... hai ca va intreb altufel....


Intrebari: Acest imprumut ne scoate din criza?, Cat de tare ii afecteaza pe cetatenii romani acest imprumut? Daca nu facem acest imprumut, ce se intampla?

Raspunsuri: ... o sa fie bine... o sa il platiti si gata... ce sa facem daca nu mai sunt bani?....


Intrebare: De ce o parte din Parlament, lideri de partid, fosti prim ministrii, nu sunt de acord si spun ca Romania nu are nevoie de acest imprumut?

Raspuns: ... sunt niste gaozari virgini ....


De la stiri, asta am inteles eu depre imprumutul Romaniei (stiu...sunt un gaozar)

Pe scurt am inteles ca Romania are nevoie sa faca un imprumut la FMI pentru ... nu mai stiu..., sa faca ... nu stiu ce ... nu imi mai aduc aminte, oricum era ceva evaziv ... aaaa, mi-am amintit ... pentru o CENTURA DE SIGURANTA sau CASTITATE (cool :D)

Dar ce pot sa spun ca am inteles perfect este ca, la cele aproximativ 510 taxe incasate de statul roman, se vor adauga inca una, doua, ..., n taxe sau se vor marii taxele existente. De ce? Simplu, pentru a platii datoriile facute (pai nu e normal?)


Sa facem un mic calcul


Pentru un imprumut de:

1 mld. euro....la 22 mil.cetateni= 45,45 euro plus dobanda / persoana (cetatean)

10 mld. euro....la 22 mil.cetateni= 454,54 euro plus dobanda / persoana (cetatean)

20 mld. euro....la 22 mil.cetateni= 909,08 euro plus dobanda / persoana (cetatean)

30 mld. euro....la 22 mil.cetateni= 1363,63 euro plus dobanda / persoana (cetatean)

Cu indulgenta spun ca:

din 22 mil. de cetateni romani(copii, adulti, batrani ...),

doar 11 mil. de cetateni romani sunt ACTIVI in campul muncii


Astfel pentru un imprumut de:

1 mld. euro....la 11 mil.cetateni= 90,90 euro plus dobanda / persoana (cetatean)

10 mld. euro....la 11 mil.cetateni= 909,08 euro plus dobanda / persoana (cetatean)

20 mld. euro....la 11 mil.cetateni= 1818,16 euro plus dobanda / persoana (cetatean)

30 mld. euro....la 11 mil.cetateni= 2727,26 euro plus dobanda / persoana (cetatean)


Asta inseamna ca cetateanul roman activ in campul muncii care trebuie sa se hraneasca, trebuie sa se intretina, trebuie sa isi plateasca ratele la banca, trebuie sa plateasca taxe, trebuie sa plateasca impozite, trebuie sa ..., mai trebuie sa plateasca inca o datorie pentru nu stiu cat timp (ca nu vor sa ne spuna) pe care a facut-o statul roman, un imprumut facut pentru nu stiu exact ce..., ei spun "centura de sigura" ( oricum din cate stiu eu e obligatorie)


Ultima Intrebare: O platim si p'asta?
Ultimul Raspuns: Pai ce, avem de ales?





STIREFUTABIL STIREFUTABIL STIREFUTABIL
comenteaza, dezbate, critica, sustine, spune-ti parerea



Motto: Stop Abuzului de Putere

2 comentarii:

  1. Anonim17:49

    Super tare! Chiar imi place si chiar asa e.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim01:13

    chestia asta cu imprumutul romaniei la fmi imi da impresia ca ne apropiem de un faliment, nu cred ca ne asteapta vremuri bune, daca pana acum, mai speram ca in romania nu s-a vandut chiar totul, acum nu cred ca vom fi in stare sa ne platim vreodata datoriile...ne-am dus pe copca

    RăspundețiȘtergere